Saturday, April 1, 2017

TAK TAHAN GATAL, TERUS....

Bismillahirrohmaanirrohiim..

Kembali bersiaran semula setelah lama berehat termasuk menambahkan lagi umat Nabi Muhammad S.A.W. Kalau produk ni dah wujud sejak tahun 1956 lagi agak-agak kita nak PERCAYA tak keberkesanannya dan SELAMATnya...ALFALFA bertindak untuk membuang toksin dalam badan. Kalau toksin banyak dalam badan, kita makan ubat apa pun supplement apa pun susah untuk berkesan. So, kita akan salahkan produk tersebut.


Alfalfa boleh dijadikan sebagai langkah pertama untuk burn your fat. Jangan terkejut. Alfalfa ni produk signature shaklee tau.

Awal-awal otai Shaklee berikhtiar untuk sembuhkan kanser dengan alfalfa jer. Masa tu belum tercipta vivix lagi. Dengan izin Allah jua kanser itu sembuh. Tapi kne yakin dan disiplin la makan untuk mengatasi masalah kesihatan. Kalau sakit sikit-sikit tu takpe lagi..buatnya kanser macam ni..agak-agak sapa lagi nak percaya?

ORDER SEKARANG: 0104161161


Pengalaman saya dengan alfalfa ialah suatu masa balik dari kenduri di Kota Bharu. Kenduri dan daging tak dapat dipisahkan. Nikmatnya daging kenduri tak yah explain lah kan. On the way balik mata GATAL yang teramat. Genyeh punya genyeh sampai merah dan bengkak. Tak tahan sangat memang dasat gatalnya..tulah tanda-tanda masalah resdung menyerang. 

ORDER SEKARANG: 0104161161

Sesampainya kat rumah nampak jer botol alfalfa terus telan 5 biji. Biji dia kecik saja. Dengan izin ALLAH jua dalam masa beberapa saat atau paling lama pun dalam masa 1 minit gitu, rasa getal tu terus lega aka hilang. Subhanallah. Syukur.

Bonus: Alfalfa boleh juga diambil sebagai LANGKAH UTAMA untuk menurunkan berat badan sebab bila toksin dah tiada atau berkurang baru lah apa-apa vitamin lebih berkesan dengan badan kita. InsyaAllah.


Jumpa lagi next entry ....

No comments:

Post a Comment

TIPS WORK AT HOME MOM BERJAYA DALAM BISNES DALAM MASA SAMA ANAK TIDAK TERABAI

Perkongsian Master Nana: Waktu atas cruise haritu, ramai jugak SID yang ambil kesempatan untuk tanya tip dan ilmu bisnes daripada nana.. ...