Thursday, October 3, 2013

TIPU LAH KALAU TAK TENSION BERPANJANGAN SEHINGGA MALU NAK JUMPA SESIAPA

*Testimonial diri sendiri. Dilarang ceduk gambar dan testi hak milik peribadi saya.

Jerawat dan kulit muka saya dah jadi bestfriend sejak lama dulu. Seingat saya selepas tamat zaman Universiti. Semakin lama bekerja, semakin meriah rezeki jerawat yang datang. Rasa mahu pakai purdah. Sebab malu dan hilang keyakinan diri teramat.

Tahun 2009
31-08-2011

Tahun 2012


Tahun 2013
end of 2013

Sekarang.. dengan kekalutan manage anak jejaka kecil ni, saya selalu tak sempat nak touch up, even secalit bedak. Kalau nak ke kenduri tu sempat lah jugak. Keluar rumah with naked face bukan sesuatu yang mudah direlakan oleh mana-mana wanita terutamanya yang berkulit sensitif seperti saya. 
Dah lah tanpa secalit bedak, siap masuk frame lagi. Mesti lah risau gambar huduh dah terbayang tompok2 warna kulit yang tak sekata mungkin.. 

Naked faces 




Macamana saya keluar dari masalah negara ni?
Apa yang saya makan?

Stay tune..
Khidmat nasihat hanya kepada yang purchase item dari saya sahaja.
Shaklee ID: 860314


No comments:

Post a Comment

TIPS WORK AT HOME MOM BERJAYA DALAM BISNES DALAM MASA SAMA ANAK TIDAK TERABAI

Perkongsian Master Nana: Waktu atas cruise haritu, ramai jugak SID yang ambil kesempatan untuk tanya tip dan ilmu bisnes daripada nana.. ...