Friday, April 14, 2017

BAGAIMANA CARA UNTUK MENGATASI KULIT BERJERAWAT DAN TIDAK RATA



Enfuselle sesuai untuk baiki tekstur kulit dan merawat kulit. Time guna ni, rupanya saya dah pregnant almost sbln. Once dah conceived dengan izin Allah, me a little bit choosy dalam pemilihan skincare. Orang lain pun I guess akan buat benda sama jugak. Takut efek kat tumbesaran janin.
Ala..pencuci muka je pun. Kecoh tak? Tak de maknanya nak berskincare sangat masa2 perut membesar ni. Tak ada mood nak lebih2. Cukup basic jer. 
Saya percaya dan tahu kandungan skincare Shaklee adalah semulajadi dan selamat.

Kemudian, lepas jerawat semua dah malu-malu nak naik, saya tukar pada facial deep cleanser Nutriwhite. Selama mengandung dari awal pakai tu je. Gedabak besor tube nya. Siyes. Setahun baru habis.
Lepas dah berjaya pregnant, saya teruja untuk keep in touch dengan Shaklee lagi sebab saya dengar khabar2 asap, Shaklee ni boleh elakkan alahan yang teruk. So saya teruskan dengan set pregnancy J1 untuk trimester pertama. Time tu belum jadi ejen lagi. 
Sambil2 tu saya ada juga ambil pil homeopathy. So, gilir2 set J1 ni berterusan la sampai saya bosan telan kapsul. Saya tak ambik pun set J2 dan J3 sebab ia lebih kurang sama jer. Add on 1, 2 item yang lain jer. 

.Lepas bersalin, saya ambik pulak item untuk orang berpantang. Bukan semua item la. Malas kan nak telan semua. Bz bertungku lah sangat kan. So far so good untuk luka dalaman. 

Memang saya terpikat dan serasi dengan Shaklee selepas gagal menyelesaikan masalah2 kesihatan dengan produk lain. 
Terutamanya masalah kulit wajah saya yang bermusim.

No comments:

Post a Comment

TIPS WORK AT HOME MOM BERJAYA DALAM BISNES DALAM MASA SAMA ANAK TIDAK TERABAI

Perkongsian Master Nana: Waktu atas cruise haritu, ramai jugak SID yang ambil kesempatan untuk tanya tip dan ilmu bisnes daripada nana.. ...